مقالات

کاور مبل برای چه کسانی مناسب است؟

 

همانطور که گفتیم افراد زیادی به خریداری کاور برای مبل علاقه‌مند هستند، اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اصلا کاور مبلمان برای شما مناسب است یا خیر؟باید بگوییم که کاور صندلی و مبلمان برای افراد مختلف کاربردهای متفاوتی دارد.

 

1- خانه های دارای بچه کوچک:

همانطور که می دانید، بچه های کوچک وقتی تازه راه می افتند، دوست دارند چیزهای جدید را تجربه کنند و ممکن است همه قسمتهای خانه را خط خطی کنند. یکی از مهمترین جاهایی که در این زمان می تواند آسیب زیادی ببیند، مبل ها هستند.

خط خطی کردن مبل ها می تواند باعث شود که علامت خودکار روی مبل ها باقی بماند و پاک کردن آن دردسرهای خاص خودش را دارد، به همین خاطر نیاز است که حتما از کاور برای مبلها استفاده کنید تا از خراب شدن مبل ها جلوگیری کنید.

2- افرادی که زیاد از مبل استفاده می کنند:

اگر از افرادی هستید که عادت دارید روی مبل بنشینید و در حال تلویزیون دیدن کاری انجام دهید یا خوراکی بخورید، کاور مبلمان برایتان بسیار مناسب خواهد بود؛ چون می تواند مانع از کثیف شدن پارچه مبل شود و در صورت ریختن خوراکی یا وسایل دیگر، کاور خراب خواهد شد.

3- خانه های ویلایی کم استفاده:

اگر خانه ویلایی دارید که فقط برای تفریح و مسافرت به آنجا می روید، ممکن است در طول مدتی که شما نیستید، خاک روی مبل ها بنشیند و هنگام تمیز کردن، روکش مبل ها خاکی و کثیف شود. به همین خاطر خیلی خوب است که بتوانید از کاور روکش مبل استفاده کنید تا از خاکی شدن و گلی شدن روکش مبل جلوگیری کنید.

4- افرادی که به فکر تمیزی مبل ها هستند:

به صورت کلی افرادی که می خواهند از مبل های خودشان در برابر کثیف شدن محافظت کنند، می توانند از کاور برای مبلمان استفاده کنند. وجود کاور باعث می شود که کثیفی لباس و عرق و… به مبل سرایت نکند و همین موضوع کمک می کند که مبل ها تمیز بمانند و کثیف نشوند.

 

5- افرادی که حیوانات خانگی دارند:

حیوانات خانگی علاوه بر اینکه شیرین و دوست داشتنی هستند اما شیطنت های زیادی دارند،شاید این شیطنت باعث خراب شدن و پاره شدن روکش مبل شود(برای مثال گربه ها علاقه زیادی به چنگ زدن رویه مبل دارند)که شما میتوانید با استفاده از کاور مبل با پارچه مخمل و با پارچه پت مانع از چنگ زدن حیوانات خانگی خود بر روی مبل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *