مقالات

از کاور مبل چه می دانید؟

کاور یا روکش مبل یکی از ملزوماتی است که برای نگهداری هر چه بهتر مبل خود به آن نیاز دارید.

اغلب ما با خرید مبل خوب و با کیفیت، ممکن است سالهای طولانی از آن استفاده کنیم و قصد تعویض آن را هم نداشته باشیم. در عین حال، بسیاری از افراد تنوع‌طلب هستند؛ در نتیجه احتمال اینکه بخواهند تغییر و تحولی در دکوراسیون محیط زندگی خود بدهند زیاد است. کاور مبل در واقع محافظ و تغییر دهنده روکش مبلمان محسوب می شود.

امروزه کمتر خانه‌ای را می‌توان پیدا کرد که مبل نداشته باشد،از آنجایی که نشست‌وبرخاست روی این وسیله به کرات اتفاق می‌افتد، بسیار امکان دارد که کثیف شده و آلودگی ها را به خود جذب کنند. استفاده از انواع کاور مبل برای محافظت از مبلمان، از آلوده شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. معمولا پس از گذشت ۱ الی ۲ سال از خرید مبل جدید، مبلمان به اصطلاح چرک مرده می‌شوند و نمای اولیه خود را از دست می‌دهند و این موضوع واقعا افراد منزل و به خصوص خانم‌های خانه‌دار را کلافه می‌کند. تمیز کردن مبل‌های پارچه‌ای و چرمی کار غیر ممکنی نیست و بسیاری از افراد با به کارگیری روش‌هایی خودشان اقدام به تمیز کردن مبلمان در منزل خود می‌کنند. اما مسئله مهم اینجاست که همه وقت و حوصله کافی برای چنین کاری ندارند و بیشتر دوست دارند از کثیف شدن مبل جلوگیری کنند. یکی از راه‌های مهم برای جلوگیری از این روند و برای نو نگه داشتن مبلمان، استفاده از کاور مبل است.

فواید استفاده از کاور مبلمان

همه می دانیم که اسباب و وسایل و دکوراسیون منزل هم به مرور زمان دچار تغییر میشود؛نور،گردو غبار معلق در هوا و گاهی آلودگی هایی که لباس های ما با خود به خانه می آورند باعث تغییر در ظاهر آنها می شود.

مبلمان منزل نیز به خاطر استفاده در طول زمان دچار تغییرات زیادی می شود.راهی که می توان این تغییرات را کاهش داد استفاده از کاور است که یک راه

بسیار کاربردی برای افزایش طول عمر مبلمان می باشد.

در کنار این محسنات باید زیبایی و نمابخشی انواع کاورها را به اسباب و وسایل را نیز به آن ها افزود؛کاورها انواع و تنوعات زیادی دارند که بسته به سلیقه شما دارد که چه کاوری را برای مبل خود استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *